Monday 18 April 2011

Si Dia..!!!!

Aku dan dia berkenalan pada semester lepas...drpd as a fren kepada more than a fren.. then km kwn as 'in a relationship' utk beberapa bulan....pada bulan december lalu telah terjadinya satu tragedy yg telah melukakan hati seseorang itu....I'M SO SORRY..then dua bulan lepas tuh aku realize that he is someone special for me...kisah aku nih dah jadik cm lagu BACK TO DECEMBER BY TAYLOR SWIFT daaaa....haha!!!!!meh nak cita skit pasai dia..dia nih budak art n design kat U aku gak..kira bercinta dlm U lah nih...haha!!kalu diikutkan, aku  dlu x pernah trpikir nak brkenalan ngan bdk dari course AD atas sb2 tertentu lah hehe!!!tgk2 aku yg tersangkut plak..haha!!amik hg amalina..tp nasib baik dia nih sorg yg sangat baik (ada jahat gak) and sweet even dia nih agak pemalaih skit...aku ngan dia nih berbeza sb aku nih agk skema (nmpk jaa skema) dia plak cm hoppers jaa sb dia ska hip hop...tp walaupun kita berbeza tp hati kita tetap sama kan.....;)) tima kasih en. zulfadhly for loving me...I LOVE U!!!

si dia yg berjaya membuka hati aku mr.cap....
love ur smile.....haha!!!

No comments:

Post a Comment