Monday 18 April 2011

my housemates..!!!!!!

nih my housemates yg rocksssssss..!!!!haha...ada mcm2 jenis..range dia drpd skema alam ke gila-gila skit..tp km suma mg hap-pening lah..haha!!!housemates aku nih ekceli classmates aku since part 1 lg..so mg dah lama kenai dah laaa..so dah tau dah perangai masing-masing cmna...haha..tp km mg besh laa...aku sayang hampa suma tau..!!!muuahhxx!!!!



nih lah cik far yg telah memberi virus 'creat blog'..dialah yg slalu bwk km p skolah pagi2 ngan saga rally dia..haha..makasih yaaa..


nih cik nina or cik nin...kalu nak minta khidmat nasihat pasai cinta bolehlaa p kat dia..haha!!!dia pun dah nak kawen dah x lama lg tuh..hahaha!!!!!( btoi x cik nin??)


nih aku ngan irna or cik ena...aku satu bilik ngan dia...dia nih seorang yg sgt berdedikasi..haha!!besalaa naib presiden kelab kan....x pa ena teruskan usaha anda...!!!!


nih aku ngan cik tqah...dia nih mula2 kita kenai cm agk pendiam..tp bila dah lama2 kenai bru kita tau dia nih cmna..si pendiam dah jadi si pot pet pot pet dan brutal sebenaqnya bdk nih..haha!!!!!(sori tiqah)..

LOVE U ALL..!!!!
jom kita kecapi impian kita bersama....
kawen jgn lupa ajk aku......




No comments:

Post a Comment