Monday 18 April 2011

....X nak ada blog trus ada blog.....

Dulu aku rsa x nak ada blog sb aku nih pemalaih skit nak update blog2 nih..lgpun aku x reti nak tulis apa dlm blog nih..even life aku selama nih x pernah pun ada diari..sb aku nih jenis yg malaih skit nak pikiaq (pengakuan berani mati)..haha!! then sampailah hari yg bertarikh (hari ini) .Al-kisahnya bermula lepaih aku bgun dri tidoq petang yg agk lewat sudah td bila housemates aku (yg sebelum nih x da blog lg) dok rajin laa buat blog then depa pun suruh laa aku join skali..mula2 aku pikaq laa gak nak buat kaa x sb aku dok pikiaq bolh jalan kaa x blog aku nih...pas2 aku decide buat jaa laa..haha!!!so start from now aku aku dah jd blogger, wahh blogger gitu..haha!!!!! tima kasihlah kepada mentor cheq farhana mustaffah, n to rakan seperjuangan cheq irna n amanina sb tunjuk ajaq selok belok suma benda nih...tima kasih jugak kat yunk (zul) for ur support..haha..(japg x masuk nma dia tacing plak kan..hahaha)..kiddin'.....disini ada satu pantun baik punya...

Buah cempedak di luar pagar,
Ambil galah tolong tunjukkan.
Saya budak baru belajar,
Kalau salah tolong tunjukkan.


muka gumbira ada blog baru..hahaha... (sori cm gediks skit pic nih..haha)

No comments:

Post a Comment