Wednesday 20 April 2011

kini bermulalah..!!!

arini bermulalah final examination aku utk paper yg pertama....paper pertama aku ialah paper AIS..bukn ais yg org dok mkn 2 tp AIS is stand for ACCOUNTING INFORMATION SYSTEM...dgq tajuk nih besa2 jaa tp makk aiiiii paper nih lah adalah antara killer subject utk semester nih...dah lah carry mark aku cm apa lg..so mg kena pulun laa time final nih...MYOB, EXCEL, INTRO TO AIS, CBIS nih suma nak kena paham btoi2..tp aku bt2 paham jaa laa...haha!!!!hrp2 aku dpt buat yg terbaik laaa utk exam sem nih...uihh x sabaq sebenaqnya nak bg abis suma nih then aku nak cuti rehat puas2..haha!! (puas kah??)..btw aku nak wish good luck utk suma housemates aku FAR, NINA, ENA n TQAH....jom kita buat sama2 (ehh buat sama2??)....jom kita PULUN sama2 or jom kita GIGIH sama2...haha!!!!! dan jugak utk en.ZUL semoga berjaya laaa ngan xcess keja 2..jgn nak mati2 plak ek....buat elok2...INSYA-ALLAH suma akan berjalan ngan lancar k....


suasana di hari peperiksaan....

No comments:

Post a Comment