Wednesday 27 April 2011

hari yang agak mengecewakan...!!!!! ;(

dah lama x post entry kat blog aku nih..ermm mungkin sb x da mood lg nak post entry..tp arini tba2 ada mood plak...hrmm berdasarkan tajuk diatas 'hari yg agk mengecewakan'..refer to hari semlm...ekceli amat mengewakan..nih suma pasal paper FAR250 or paper akaun aku laaa..huhu!!! aku x tau laa apa kena ngan soklan 2...nak kata aku x study..hrmm aku study gak smpi lewat mlm (ehem)...tp bila mai hari final aku x leh nak jawab...amat menyedihkan...tp kalu nak diikutkan bukan aku jaa rmi yg x puas ati ngan soklan 2...tp mungkin salah aku jugak sb study last minute n mungkin salah soklan 2 jugak..hahaha!!!!!sapalaaa yg buat soklan 2????...aigoo~~aku rsa cm kena repeat jaa akaun nih next sem...(takut nak sebut tp dia nak sebut jugak)...hrmm kalu kena repeat nak buat cmna.. terpaksalaaa....mama adik minta maaf sangat2 kalu adik kena repeat paper nih..huhuhu...:(( skrg nih aku hanya mampu utk berdoa byk2 kat Allah moga aku dan juga kawan2 ku lepas dari tahap bahaya...btw TERIMA KASIH kpd mereka yg telah memberi semangat kat aku...aku akan cuba utk jadi kuat (bila nak dpt result nnt) huhu....makacih..!!!!! 


 cmnilaaa aku kot..huhuhu!!!

No comments:

Post a Comment