Monday 18 April 2011

family aku..!!!


 nih papa n mama saya...dua dua ada mcm2 ragam even kat umah kaa or kat mna2 jaa..mama saya nih agak garang skit tp nih itu sb nak ajaq saya utk jadi org yg lebih berguna..saya nih nakal skit..(nakal kerrr)..saya tau mereka sgt sayang sama saya dan juga km yg len...haha..mereka ini sweet saaangatt....
LOVE them so much..muahhhhh!!!!

nih my big bro saya....satu satunya abang yg aku ada....dah keja, gaji lumayan....kaa-ching$$$...
tp BILA NAK KAWEN?????haha...x sabaq nak ada kakak ipaq dah..haha!!!!

nih aku ngan kak jie...km mg rapat...kalu aku perlukan khidmat nasihat aku akan rujuk kat dia..haha!!!dia nih skrg tgh study master dekat usm n bakal lecturer..wahhh besh2..!!!soklan cepu perak lg...
BILA NAK KAWEN?????haha..!!!!

p/s : kepada famili saya yg len..luv u all gak tp pic x da nak masuk dlm blog nih..sori...kalu nak masuk gak meh gambaq hampa bg kat aku.....

No comments:

Post a Comment